Δευτέρα 22 Δεκεμβρίου 2014

Μετατρέποντας τους Online Επισκέπτες σε Πελάτες

Φανταστείτε ότι 50 επισκέπτες μπαίνουν στο ξενοδοχείο σας, αλλά μόνο 10 καταλήγουν να κάνουν την κράτηση και το υπόλοιπο φεύγουν και πάλι. Δεν φαίνεται σαν μια κατάσταση καταστροφής; Στοίχημα θα ζητήσει έκτακτη συνεδρίαση για να ξανασκεφτείτε τις στρατηγικές.

Λίγοι ξενοδόχοι τείνουν να αντιμετωπίζουν την μετατροπή των online επισκεπτών και τη μετατροπή τους σε κρατήσεις ως ένα κρίσιμο πρόβλημα, με ανάλογες ανησυχίες και δεξιοτεχνία. Η ιστοσελίδα ενός ξενοδοχείου είναι το πιο σημαντικό εργαλείο μάρκετινγκ και πωλήσεων. Η στρατηγική της online παρουσίας μέσω της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου πρέπει επομένως να είναι καλά σχεδιασμένη, με σωστή στρατηγική και να σωστά εκτελεσμένη. Ο στρατηγός στόχος για την ιστοσελίδα είναι διττός – ο πρώτος είναι να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών «lookers» στην ιστοσελίδα και ο δεύτερος είναι η μετατροπή τω μέγιστου δυνατού αριθμού των  "lookers" σε "bookers" (πελάτες).

Ποια είναι η online απόδοση του ξενοδοχείου;

Για να ξεκινήσετε τη στρατηγική της ιστοσελίδας σας, δείτε πρώτα τον δείκτη/συντελεστή μετατροπής που επιτυγχάνει η ιστοσελίδα τώρα. Στην τουριστική βιομηχανία το μέσο ποσοστό μετατροπής είναι 3%. Εάν ο δείκτης μετατροπής του ξενοδοχείου είναι κάτω από το 3%, τότε αυτό είναι μια αιτία ανησυχίας και ευκαιρία για την αύξηση των εσόδων εκθετικά. Καλά ξενοδοχεία που υποστηρίζουν καλά σχεδιασμένες ιστοσελίδες είναι σε θέση να επιτύχουν μέχρι και 10% μετατροπή.

Είναι η ιστοσελίδα συμβατή με συσκευές mobile, smartphone και tablet;

Οι αριθμοί της αγοράς σήμερα δείχνουν μια αύξηση του αριθμού των πελατών που χρησιμοποιούν τα smartphones για online κράτηση. Εάν η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου δεν είναι σχεδιασμένη για κινητά και smartphones τότε αυτή είναι η πρώτη στρατηγική που πρέπει να εφαρμοστεί για να βελτιώσει το ποσοστό μετατροπής μεταξύ των χρηστών smartphone. Οι ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα πρέπει να σχεδιαστεί για να φιλοξενήσει οθόνη αφής και διεπαφή με στόχο την απρόσκοπτη εμπειρία του χρήστη του κινητού τηλεφώνου.

Διαθέτει η ιστοσελίδα εφαρμογή online κράτησης;

Η έρευνα έχει δείξει ότι περισσότερο από το 90% των επισκεπτών της ιστοσελίδας εγκαταλείπει την διαδικασία της κράτησης. Αυτό δίνει και πάλι την ευκαιρία για αύξηση του ποσοστού μετατροπής. Διάφορα εργαλεία είναι διαθέσιμα στην αγορά για να στοχεύσετε αυτούς τους επισκέπτες. Μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επαναστόχευσης μπορεί να σταλούν για να επιστρέψουν οι επισκέπτες πίσω στο δικτυακό τόπο. Pop-ups με ειδικές προσφορές μπορούν να χρησιμοποιηθούν ώστε να παροτρύνουμε τους επισκέπτες για να άρουν τις επιφυλάξεις τους.

Πόσο εύκολο είναι για τον επισκέπτη να ολοκληρώσει μια επιβεβαιωμένη κράτηση;

Πολλοί online επισκέπτες «lookers» της ιστοσελίδα σας, συμπεριλαμβανομένων δυνητικών πελατών, πλοηγούνται ταυτόχρονα και σε άλλες ιστοσελίδες, κυρίως Online συστημάτων κρατήσεων (ΟΤΑ). Για να ενθαρρύνετε τον επισκέπτη να κάνει μια online κράτηση, από το δικό σας σύστημα κρατήσεων θα πρέπει να:

  • Κάντε μια πρώτη καλή εντύπωση
  • Η μηχανή κράτησης θα πρέπει να δίνει σε πραγματικό χρόνο (real time) τη διαθεσιμότητα και να μπορεί να επιβεβαιώσει την κράτηση
  • Θα πρέπει να διαθέτει σύστημα online πληρωμών
  • Οι φόρμες και τα πεδία που θα πρέπει να συμπληρώσει ο πελάτης θα πρέπει να «φορτώνουν» γρήγορα και ο πελάτης να μην καθυστερεί.
Φωτογραφίες και Video του Ξενοδοχείου

Θα πρέπει να λάβετε υπόψη σας τα οφέλη από το οπτικό περιεχόμενο στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Η επένδυση σε μια καλή φωτογράφηση και σύνταξη των κειμένων ώστε να δώσουν τη δυνατότητα στον online επισκέπτη να έχει μια εικονική περιήγηση στο ξενοδοχείο είναι μια μεγάλη ευκαιρία για να αυξηθεί η μετατροπή. Τα βίντεο και οι φωτογραφίες θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να αφήνουν μια καλή εντύπωση στον επισκέπτη. Τα βίντεο δημιουργούν ένα οπτικό αντίκτυπο, ώστε να οδηγήσει σε μακροχρόνιες επισκέψεις και ένα αποδεδειγμένο εργαλείο μάρκετινγκ για την αύξηση μετατροπών στο διαδίκτυο.

Συνολικό Design και Περιεχόμενο του Ξενοδοχείο 

Η ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα πρέπει να προσφέρει περιεχόμενο που είναι σχετικό και ελκυστικό, συσκευασμένα και σχεδιασμένο με σωστή δομή της πληροφορίας για να βελτιώσει τον δείκτη μετατροπής. Κάθε σελίδα της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να προβάλει ένα μήνυμα μάρκετινγκ που είναι επιτακτική ανάγκη και δεν μπορεί πάντα να είναι μια ειδική τιμή ή έκπτωση. Κάθε ιστοσελίδα ξενοδοχείου θα πρέπει να ενσωματώνει χαρακτηριστικά όπως το Google Maps, Εγγραφή Email, μαρτυρίες πελατών, TripAdvisor  widgets, κουμπιά κοινωνικής δικτύωσης και κοινής χρήσης, όπως επίσης και τις τελευταίες στρατηγικές SEO. Η σωστή ενσωμάτωση όλων των παραπάνω εργαλείων, θα δημιουργήσει μια αξιόλογη εμπειρία του online επισκέπτη, εξασφαλίζοντας ότι όλο και περισσότεροι «lookers» στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου θα μετατρέπονται σε “bookers”.

Τα εργαλεία της Tourism Apps

Η Tourism Apps διαθέτει τα κατάλληλα εργαλεία όπως επίσης και την τεχνογνωσία για τον σχεδιασμό, υλοποίηση και ενσωμάτωση όλων αυτών, όπως επίσης και των υποστηρικτικών υπηρεσιών ώστε να αυξηθεί ο δείκτης μετατροπής των online επισκεπτών σε πελάτες.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου