Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2014

Η Διαχείριση των Πωλήσεων Δωματίων των Ξενοδοχείων

Για να γίνει αντιληπτός ο ρόλος της Διαχείρισης των Πωλήσεων, θα πρέπει να γίνει κατανοητό το πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί και επηρεάζει την επιτυχία ή αποτυχία των πωλήσεων, τζίρου και κερδών των ξενοδοχείων!

Οι ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων (Travel Review Sites) όπως επίσης και οι Online Ταξιδιωτικοί Πράκτορες (OTA) είναι αποδεδειγμένα, μια σημαντική πηγή κρατήσεων, από την οποία, το ξενοδοχείο δεν θα πρέπει να πάρει το ρίσκο να αποκοπεί εντελώς από αυτά. Είναι λοιπόν, πολύ σημαντικό να χρησιμοποιούνται οι OTAs με το κόστος που υπάρχει (προμήθεια), για την δημιουργία πελατών και μετά να γίνονται επαναλαμβανόμενες πωλήσεις σε αυτούς με απευθείας κρατήσεις.

Για να ξεκινήσουμε, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε γιατί οι ΟΤΑ φαίνεται να οδηγούν το ξενοδοχείο σε κρατήσεις. Η απάντηση είναι απλή - επειδή συμμετέχουν σε περισσότερα προγράμματα περιήγησης από την ιστοσελίδα του ξενοδοχείου. Προσφέροντας κριτικές, εργαλεία αναζήτησης, αξιολογήσεις, κλπ οι ΟΤΑ είναι δομημένοι σαν διαδραστικός κατάλογος. Ωστόσο, υπάρχει ένα γεγονός για τους ΟΤΑ, τον οποίο  οι περισσότεροι ξενοδόχοι δεν γνωρίζουν.

"Ένα πολύ μικρό ποσοστό των ανθρώπων που χρησιμοποιούν τους ΟΤΑ πραγματικά κάνει μια κράτηση στην αρχική τους επίσκεψη στην ιστοσελίδα." Παίρνει μερικές επανειλημμένες επισκέψεις πριν προχωρήσει με την κράτηση. Στην πραγματικότητα, σύμφωνα με μια έρευνα της Google, το 52% των ταξιδιωτών θα επισκεφθεί τον δικτυακό τόπο του ξενοδοχείο, αφού έχουν δει το ξενοδοχείο σε ΟΤΑ. Αυτό δημιουργεί ένα παράθυρο ευκαιριών, όπου μπορείτε να παρέμβετε και να τραβήξετε την προσοχή του υποψήφιου πελάτη.

Ένα ξενοδοχείο έχει τόσες πολλές πηγές για να διαθέσει τα δωμάτιά του - τόσο online όσο και offline. Για να υπάρχουν μακροπρόθεσμα οφέλη, ο ξενοδόχος πρέπει να αντισταθμίσει το μείγμα και να μην στηρίζεται πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο κανάλι. Ποτέ δεν έχει νόημα να βάλει όλα τα "αυγά σας σε ένα καλάθι" σε κάθε επένδυση και το ίδιο ισχύει και εδώ. Ο ξενοδόχος θα πρέπει να αξιοποιήσει το δυναμικό της κάθε μία από τις πηγές που θα συμβάλουν στην προώθηση των δωματίων σε ένα ευρύτερο κοινό. Όταν κάθε κανάλι χρησιμοποιείται βάσει των δυνατοτήτων του, θα βοηθήσει στην πώληση ευκολότερα, περισσοτέρων δωματίων.

Με το μοίρασμα των δωματίων σε πολλαπλά κανάλια, ένας ξενοδόχος μπορεί να μειώσει το κόστος των κρατήσεων και να βελτιώσει την κατώτατη γραμμή. Αυτό μπορεί να γίνει με εύκολο τρόπο χρησιμοποιώντας Κεντρικό Σύστημα Διαχείρισης των Καναλιών Πώλησης (Channel Manager).

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου