Τρίτη 27 Μαΐου 2014

Νέες προκλήσεις για τα Ξενοδοχεία


Τα τελευταία χρόνια όλοι μιλάνε για τον Τουρισμό και τη δυναμική του στην Ελληνική οικονομία, τη συμβολή του στην ανάπτυξη, στην αύξηση των θέσεων απασχόλησης, κλπ κλπ κλπ. Θα μπορούσαμε να αναφέρουμε πάρα πολλά από αυτά, αλλά δεν είναι αυτό το ζητούμενο. 
Το Μεγάλο ζητούμενο στο θέμα μας είναι το ξενοδοχείο, ως ένας σοβαρότατος παράγοντας του όλου συστήματος του τουρισμού, και πως θα αντιμετωπίσει τις προκλήσεις που έχει μπροστά του και πως, ακόμη περισσότερο, θα ΄τις αξιοποιήσει προς όφελός του. Το μοντέλο του τουρισμού και ειδικότερα της προώθησης και πώλησης του τουριστικού προϊόντος αλλάζει με γοργούς ρυθμούς, με κατεύθυνση προς το online. Οι ξενοδόχοι και οι διευθυντές ξενοδοχείων θα πρέπει να καταλάβουν ότι η αγορά πλέον κατά 60% ή και περισσότερο σε ορισμένες αγορές (χώρες), έχει γίνει διαδικτυακή, και αυτό είναι μια πρόκληση. 
Πολλά είναι αυτά που μπορεί να κάνει κάποιος με τη χρήση του διαδικτύου για την προώθηση του ξενοδοχείου και την αύξηση των πωλήσεων. Ξεκινώντας από τα online συστήματα κρατήσεων. Πολλοί ξενοδόχοι πιστεύουν πως εάν συνεργαστούν με ένα online σύστημα κρατήσεων έχουνε λύση το πρόβλημα και είναι πλέον στην online αγορά. Αναρωτήθηκαν όμως τι ποσοστό της συνολικής δυνητικής αγοράς καταλαμβάνει; Υπάρχουν άλλα κανάλια online πώλησης που να καλύπτουν τις υπόλοιπες αγορές; Υπάρχουν εξειδικευμένα κανάλια και ποια είναι αυτά; 
Υπάρχει η λύση για όλα, αρκεί να απευθυνθούμε στα κατάλληλα άτομα που μπορούν να μας βοηθήσουν. Εταιρείες υπάρχουν πολλές, για να μας καθοδηγήσουν σωστά και να βρούμε τα σωστά κανάλια για συνεργασία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου